borrskräck..

Vilken lugn och skön dag detta blev..bortsett från det mindre trevliga tandläkar besöket! Åt en härlig frukost med barnen innan jag skjutsade Gusatv till förskolan. Åkte därefter hem till Sofia för lite fm. kaffe. Tjejerna lekte och stojade och jag och Sofia slappade och snackade strunt!

Är det så här det är då mina barn har vattkoppor så känns det helt ok! Elsa är precis som vanligt, glad och busig och matfrisk. Inga spår av klåda eller feber och prickarna är få! Hoppas det stannar vid det. Är fortfarande lite frågande till om det verkligen är vattkoppor för prickarna försvinner nästan utan den omtalade skorpan?? Jag blir iallafall hemma med henne hela veckan för säkerhets skull!

Vi åt lunch hos Sofia innan vi styrde kosan hemmåt för lite vila. Sen var det dags att hämta Gustav och jag rattade åter fordonet till Sofia. Hon skulle passa barnen då jag besökte den där hemska inrättningen där tänder lagas..också kallad tandläkaren!

Usch och fy!! Jag gillar verkligen inte lagning av tänder (vem gör det förresten?) Ryser ända in till benmärgen vid blotta tanken på borren! Det känns som om de borrar ända in i hjärnan då de håller på.. Aja nu är det iallafall över och jag är som grädden på moset 950 kr fattigare! Lovely!!  Jag var där i en halvtimme.. kanske skulle blivit tandläkare istället, med den timpenningen så kunde jag leva gott! =)

Är iallafall glad att jag går till tandläkaren så det inte slutar så här...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0