sjukstuga.....

Ja här hemma är barnen fortfarande sjuka. I måndags hämtade vi som sagt hem Gustav med skyhög feber och han hade feber i två dagar. I onsdags var båda barnen så pigga och symptomfria så vi beslöt att de skulle få gå till förskolan på torsdagen. Sagt och gjort så var de där under gårdagen men då Jonas hämtat dem var Elsa otröslig en lång stund och då jag kom hem från jobbet så tempade jag henne och hon hade över 39 grader.. Bläää jag är så trött på detta nu!!

Gustav kändes lite halv seg idag men han ville ändå till förskolan. Han upptäckte igår att det var han som var dukvärd denna vecka på förskolan och det ville han för allt i världen inte missa mer av.. Så han fick vara där på fm och jag hämtade efter lunch. Elsas feber har idag legat på strax över 40 grader så hon har ju inte direkt varit så pigg! Nu på kvällen hade även Gustav 38.3...  Allvarligt..vad är det för fel på mina barn?? Vill att de ska få vara friska nu! Tycker så synd om dem och känner mig så maktlös över att inte kunna göra dem friska på momangen! 

Önskar så att allt detta iallafall är över till påsk! Det är ju några få dagar kvar dit iallafall!! Håller tummarna!!
Kommentarer
Anonym

Ja du Anna, det verkar vara någon riktig febersjuka som härjar bland barnen. Snart är dom friska ska du se. Sommaren kommer och då är barnen sällan sjuka eller hur? Sköt om er!

2010-03-27 - 09:16:58 -
Terese

Hoppas kottarna blir friska snart. Sååååå tråkigt när barnen är sjuka.

Kram.

2010-03-27 - 16:40:07 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0