Ny vecka, nya tag!

Efter lugn och skön helg så är veckan igång igen! Elsa har fortfarande små prickar så vi bestämde att nu var det Jonas tur att vara hemma. Jag måste till jobbet och göra lite nytta känner jag! Även om jag har ett tufft jobb många gånger så saknar jag faktiskt barnen då jag varit hemma en längre period!

Vid lunch ringer Jonas och säger att han varit och hämtat G. på förskolan för han har fått feber! Över 39 grader hade den stackaren. Så nu kanske det kör igång på Gustav också.. vart än jag har läst om vattkoppor så står det att det oftast börjar med feber(dock inte för E.) Så kanske är det strtskottet för Gustavs vattkopor.. Jag önskar nästan att det vore så för då vet vi iallafall med säkerhet att det är vattkoppor Elsa har haft..Only time can tell!

I helgen var det bytesmarkand i Grycksbo bystuga också! Fyndade lite smått och gott åt barnen för omkring 300kr. Nu ska jag själv ta och märka upp lite kläder till försäljning. Varje termin har vi vår egna lilla bytesmarknad på min förskola. Hoppas man kan få ihop en liten slant att köpa barnen nått nytt och fint för! Tänkte Gustav och Elsa ska få vara med och välja själv för en gångs skull...annars är det mest jag som handlar åt barnen och så får de bara gilla läget.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0