Ny dag nya tag!

Det är bara ens tankar som begränsar ens möjligheter oavsett vad! Detta är jag fullt övertygad om! Men vissa dagar är det bara blackout i hjärnkontoret.. Denna dag är en av dessa!

Som grädden på moset så har Elsa fått feber.. Det händer inte ofta (ta i trä) men ack så synd det är om min lilla sessa då det sker. Då blir hon verkligen liten och bräcklig! Nu så tror jag denna feber vända hör ihop med hennes 18 månaders spruta (något försenad) som kunde ge just feber efter en till två veckor.. och igår var det en vecka sen hon tog den.

Nu till dagens glädjeämne för mig.. jag har skickt en beställning med min "granne" Johanna som ska på "me and i" klädparty nästa vecka. För nån vecka sedan var jag hos henne på ett sådant klädparty och där köpte  jag en jättefin kurbitsklänning till Elsa. Det fanns också en lika klänning i vuxenstorlek fast något dyrare och då blev jag snål.. men ack så jag har ångrat mig! Men nu så är den förhoppnings vis snart i mina ägor! Kommer bli så fin till sommaren!


Kurbitsklänning med vit botten till mig...


..att matchas med denna kurbitsklänning med rosa botten till Elsa!
ME LIKE!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0