keep on shining

Vilken härlig vinterdag! Började dock med att beundra den genom fönstret. Elsa hade runt 39 grader även morse. Stakars liten. Gustav och Jonas gick såklart ut direkt efter frukost, men det blev soffan och "drömmarnas trädgård" för mig och Elsa! Vi tog oss dock ut på en liten pulkapromenad efter vila och mellis, vilket kändes riktigt skönt. Tycker nästa Elsa har varit lite piggare fram mot kvällen så vi får se om det inte vänt till imorgon.

Gud va jag längtar till Sälen dagar som dessa! I år kommer vi tyvärr inte åka dit, vilket jag tycker är supertrist. Hade det såå trevligt och skönt förra året och kan inte annat än drömma mig bort dit då solen tittar fram! Känns som att det kommer vara snö fram till midsommar iår också.. suck! Så sjukt mycket snö som det kommit i år tror jag aldrig att jag varit med om. Och denna kyla! Tur att vi hann sätta in bergvärme i höstas! Vi har verkligen bara denna vinter tjänat in nå grymt på det!

Har nu lyckats hålla mig borta från godis och fikabröd i tre veckor och är riktigt stolt över mig själv! Vill så gärna få bort sötsuget som smyger sig på var eviga kväll. Tycker det går bättre och bättre, men vissa dagar är det riktigt svårt! Men skam den som som ger sig!


Sälen, mars 2009
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0