Sommarstugan!

För lite mer än en vecka sen var vi på visning av en sommarstuga i Stjärnsund! Och jag föll som en fura för den..eller jag oc jag, vi båda gjorde det och det är inte ofta vi är så rörande överrens! Budgivning var idag kl 14.. Utgångspris 325 tusen...5 st budgivare.. så det såg mörkt ut redan från början!  Vi hängde med upp till 535 tusen men där satte vi stopp.. Den blev såld för 580 och nu sitter jag här och gråter över att stugan inte blev vår! Det var verkligen min dröm-sommarstuga! Snyft! Den var byggd på 1700-talet och flyttad från Uppsala på 70-talet till Stjärnsund. Den var timmrad, lagom stor, lite sne och vind men det var precis så det skulle vara med denna stuga! Den var personlig med charm!(om nu en stuga kan vara personlig..) Det fanns också en gästsuga på den fina lilla tomten med flaggstång och allt! Kan inte med ord uttrycka hur mycket jag faktiskt ville ha den där stugan som var perfekt på alla sätt och vis! :'(  
Här är en bild på den men den gör stugan långt ifrån rättvisa!




Kommentarer
Tommyheidi

Your website is extremely interesting

2011-07-19 - 08:25:39 - URL: http://tommyheidi.blogspoo.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0