underbara sommarvärme!

Jag är ingen fantast av att sitta i solen och steka..är mer vit än brun, men jag älskar ändå värmen! Dessa dagar av semester har varit underbara och jag hoppas det fortsätter så!

Innan semestern började hade vi inget bestämt men nu är både en Kålmårdenresa och en Göteborgsresa inbokade! Ska bli såå skoj, båda tripperna! Den till Göteborg gör jag och J. själva. Ska bli riktigt mysigt! Minns inte ens när jag var till Göteborg senast! Tror det var 2002 eller 2003 nån gång då jag hälsade på gamla Au-pair vänner! Iallafall så hade jag och J en sån där coophotell check som vi nu ska utnyttja! Can't wait!

Kålmården har Gustav drömt om ett tag nu så han är såklart över förtjust och vet knappt hur han ska stå ut fram tills resdagen! Elsa jublar och sträcker upp händerna i luften så fort vi säger Kålmården..som om hon nu skulle veta vad det är hon jublar för!..:)

Vi har också hunnit med att köpa oss en gps...en sån där man kan geocacha med! Idag var vi ut och tog vår första "skatt"! Lite klurigt men riktigt skoj! Blir nog en vända imorgon också!

Kommentarer
Malin

Ååå, har ni geocatchat! :-) Visst är det kul. Vi testade på det med jobbet förut och tänkte att detta måste jag börja med själv, men det kom av sig.

Vad hittade ni i er första skatt? ...och lämnade ni nått nytt? Vad lämnade ni?

2010-07-15 - 23:53:18 -
Anna

Ja malin det är precis vad vi gjort! Riktigt skoj och Gustav vill bara ut och leta hela tiden! Vår första tog vi uppe vi flygfältet, fast i den fanns det inget att byta till sig! Men i den vi tog idag fanns lite smått och gott..Gustav byttet till sig en 50 cent euro mot en ballong det stod Gustav på! I Love it! Perfekt att ha som syssla då man inget annat kan komma på! Nu ska vi ut igen!

2010-07-16 - 13:08:00 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0