Påskpyssel

Innan påsk då vi var hemma så bestämde jag mig för att barnen skulle få påskpyssla lite. Slutade kanske lite som jag hade förväntat mig.. Gustav fixar och donar efter bästa förmåga, vill såklart att det ska bli perfekt i hans tycke. Elsa kladdar hejdlöst av hjärtans lust samtidigt som hon spanar in brorsans verk och försöker såklart härma det han gör... ja ni kan ju se själva resultatet av pysslet! Det färdiga resultatet som skulle bli nån form av påskgubbe/hare finns dock ej med på bild..bara själva processen dit. =)

Full koncentration!


Gustav är nöjd!


hm.. det ska nog vara lite mer färg uppepå,


och lite innuti!


Få se nu hur var det Gustav gjorde..


..det här blir nog bra!


Eller jag kanske skulle testa att måla lite på armen också! Fint! Benet och stolen har jag ju redan testat att måla på! Och smakat på färgen har jag ju också gjort ett par gånger...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0