Är det över nu?

Jag hoppas iallafall det! Nu är barnen äntligen feberfria och det är full fart på dem även om de dock är lite snorig.. Men det kan jag ta utan problem. Vi var till Vc med båda barnen i måndags för att kolla upp deras öron och hals. När Gustav var 2,5 år gammal fick han feberkramp till följd av en öroninflammation som vi inte visste av att han hade. Det är något jag absolut inte vill uppleva igen (trodde allvarligt att han skulle dö i min famn) så därför ville kolla upp deras öron eftersom de båda barnen hade haft runt 40 graders feber i flera dagar.

Läkaren såg dock inget sådant, men Elsas ena örongång var väldigt röd så vi fick ett återbesök i onsdags. Då hade det mesta gått tillbaka och båda barnens feber är borta. Nu är det bara att hålla tummarna att det inte tar om igen. Elsa får därför vara hemma frn förskolan denna vecka för säkerhets skull.

Idag är det skärtorsdag och första april.. Tror iallafall inte än att jag blivit lurat något..men man vet aldrig! När Gustav kommer hem från förskolan ska han gå påskgubbe, det har sett framemot hela veckan!
Kommentarer
Johanna

Det ska Estelle med, de är ju så söta när de klär ut sig. Klänningen väntar här! :-) Kram

2010-04-01 - 13:37:37 - URL: http://esteline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0