sjukstuga

..så känns det som om det är här hemma! Hann jobba två dagar innan Elsa blev sjuk.. Jonas fick vabba den veckan eftersom jag körde igång med en inskolning av ett barn på en gång! Veckan flöt dock på bra, fast på fredag ska jag erkänna att jag var helt slut! Känner mig som en vikarie på jobbet som ska lära sig allt nytt och (gammalt med för den delen) så snabbt som möjligt. Det är lite annat än att gå hemma och lulla i sin egen lilla värld! Helgen gick tyvärr snabbt och måndagen knackade på..med en febrig Gustav och som gräddet på moset så sjuknade även Jonas in idag! Så idag har jag varit hemma med Gustav, med ett undantag av två timmar då mormor passade honom så jag kunde åka in till jobbet och ta hand om inskolningen..(vad skulle falukommun göra utan mig? =))

Imorgon får Jonas vara hemma med prinsen och vabba/vara sjuk samtidigt! Kan inte låta bli att undra om det är så här det kommer att bli framöver? Att sjuklingarna kommer lösa av varandra (jag är dock inte medräknad då jag sällan blir så sjuk..=)..måste bero på att jag är en riktig superwomen eller nåt..eller?! =)) Jaja håller iallafall tummarna nu att de frisknar på sig snart och att det inte tar om för Elsa igen! Men det kanske är detta man får räkna med då man har små i förskolan!...suck!


Kommentarer
Terese

Verkar som att det inte flyter för er just nu. Hoppas det blir bättre för så kan ni ju inte ha det.



Klart du är en superwomen, supermom, superfriend. Sug åt dig så kanske du står ut med vardagen.



Kramar skickas från Larsarvet.

2009-09-09 - 22:35:41 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/
Petra

Du är så välkommen till Sågmyra så =) Kläderna är verkligen JÄTTE härliga !!

Nu mera kan man ju även äta Thai mat brevid oss, gott ;)

2009-09-10 - 21:31:19 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0