segt

Ja nu är det tyvärr långt mellan gångerna jag skriver här. Misstänkte att det kunde bli så då jag började arbeta.. Har liksom inte ork, tid och motivation till att skriva inlägg varje dag (har väl kanske aldrig haft det i och för sig..). Dock skulle jag ändå vilja det för min egen skull då det är ganska kul att kunna gå tillbaka och läsa och minnas allt som tyvärr snabbt glöms bort!

Arbetet går det sisådär med.. Jag älskar verkligen att arbeta med barn! Men just nu är det så mycket runt omkring som gör mig fundersam..sånt jag inte kan skriva om här.. så mycket mer än så kan jag väl inte nämna! Kan bara säga att det känns förbannat tugnt just nu! Tror dock att det kommer bli bättre med tiden! Kan ju inte annat än hoppas iallafall och hoppet sägs vara det sista som överger människan..=)

Vi har installerat bergvärme också så nu är här varmt och skönt inne utan en massa tråkigt jobb! Vi har dessutom bestämt oss för att renovera badrumet så nu väntar vi bara på en offert från Danielssons kakel och bygg. Herr Danielsson har tidigare renoverat vår tvättstuga/dusch/bastu-rum nere i källaren samt kaklat vårt nya kök och vi är väldigt nöjda med allt! Så därför vill vi att han även tar sig an vårat badrum.

För övrigt har väl inte så mycket hänt.. Fick ta över barnens förkylning i början på veckan så det har tyvärr inte blivit nån träning denna vecka..=( Nya friska tag nästa vecka!!

Åh..höll nästan på att glömma nämna Western-festen jag och Jonas var på i lördags hemma hos Sara på hennes loge! Så kul det var och så många tuffa cowboys där var! Jag trotsade dock alla cowboys och klädde mig som indian! Den enda faktiskt! Som pricken över i:et så dök det också upp en glädjeflicka som både kunde dansa och sjunga! Jag hade så klart kameran med..men tro inte att jag lagt över dem i datorn heller..men det kommer SNART!

Nej nu ska jag ta och öppna mig en kall öl, sjunka ner i soffan och invänta oxfile middagen som min älskling står och förbereder i köket!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0