sötsuget ger mig huvudbry

Känner mig ganska tillfreds med mitt liv just nu! Jobbet har varit den STORA stressfaktorn den senaste tiden..men till min lättnad så känns det nu bra igen! För varje dag som går så känns det allt lättare! Älskar ju verkligen att arbeta med barn. Har fått börja arbeta med mig själv lite i tanken kring arbetet och det känns som det har gett resultat! Det är trots allt bara jag som kan ändra mina tankegångar och att försöka se möjligheter och chans till utveckling i stället för svårigheter och hinder i ett till stora delar ideliget negativt arbetslag är inte alltid det lättaste! Men det går!! JAG vet att det går!

Har också en helt underbar familj och helt underbara vänner som gör den trötta mörka höstvardagen lite ljusare! Eller nej..inte lite ljusare utan mycket ljusare!! Är otroligt tacksam över dem alla!! Oavsett om jag pratar med dem ofta eller mindre ofta eller om de bor nära eller långt bort!

Dock ett frågetecken finns det... detta j***a sötsug som ständigt kryper sig på framåt kvällen... Snälla Hjälp mig förstå vad det beror på och hur jag kan få bukt på det!

Kommentarer
Terese

Det kan inte vara samma åkomma som jag har ;-)

2009-10-22 - 16:36:10 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/
Anna

Terese: Haha nää det tror jag inte!!

2009-10-22 - 18:19:59 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0