Nä!..Nu är det dags igen..

..för att skriva lite tänkte jag! Jag har väl säker tappat alla läsare vid det här laget, men det överlevar jag nog! Jag skriver ju trots allt för min egen skull, för att det ibland är skönt att skriva av sig och för att det ibland är ett skönt tidsfördriv! Är ju rätt kul att kunna blicka tillbaka, längre fram i tiden, och kanske få sig ett gott skratt eller en riktig tankeställare kring vad man tidigare skrivit!

Tänker inte dra nån längre update om vad som hänt... Startar i nuet och kan med glädje berätta att vi äntligen fått det omtapetserat i "hall" och vardagsrum! Det var på tiden om man säger så. Det gick så långt att vi faktiskt fick anlita en firma som var här förra veckan och gjorde det! Det blev inte direkt billigt, men väl värt pengarna! Så nu sitter jag alltså i ett nytapeserat och ommöblerat vardags rum och myser! Har både ätit och druckit gott och känner mig riktigt nöjd! Lite småfix här och där kvar men  tanken är att det ska göras imorgon!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0