jag vill också!!

Tatuera mig igen!!! Var hem till Sara häromdagen och kollade in hennes nya fina tatureingar på underarmarna. Hon hade skrivit sina barns namn med nån älvskrift. Fint var det iallafall! Jag vill ocks tatuera mina barns namn, vet dock inte vart och hur.. tåls att fundera på! Har kikat lite på dafont.com, men där finns ju typ över tusen typsnitt! Inte så lätt att bara välja ett.. Har också sett en tatuering på en streckgubbe-teckning som barnet till personen i fråga hade ritat. Den var jättesöt och jag har massor av söta små gubbar som Gustav har gjort så kanske skulle en sån bli fin nånstans..
Kommentarer
Terese

Jag ska åxå tatuera barnens namn. Två änglar och alla barns namn men när ska man hinna med mellan alla graviditeter och amningar ;D

Svårt att veta hur och var jag vill ha dem bara.

2009-11-17 - 09:59:21 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/
Sara

Tips: Har du sett Persbrandts tatuering? Handavtryck av sin lille på undersidan av överarmen. Coooolt tyckte jag. Kram kram

2009-11-25 - 21:12:15 -
Terese

Ja jag såg den tatueringen. Skitcoolt...

Jag har ju faktiskt hand och fotavtryck av pojkarna åxå, har lite funderingar om man ska ta en tatuering av det ist för änglar. Vet ej riktigt. Tänk ett fotavtryck av varje barn, även Selmas, det skulle kanske bli bra.

Kramizzz

2009-11-29 - 19:17:13 - URL: http://teresemittilivet.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0