Om jag ändå vore Gud..

Om jag bara kunde hjälpa, göra något för att du skulle bli om ens något gladare! Få dig att förstå att tiden faktiskt läker sår..även de som tagit djupt! Been there,done that (tyvärr)...saker och ting blir säkert inte desamma med en gång men tids nog.. Trust me! Jag vet att du fixar det här och reder det på bästa sätt!

Blir otroligt ledsen inombords då nån jag bryr mig om mår dåligt! Vill så gärna kunna hjälpa, kunna säga de rätta orden, få allt att bli bra igen, men jag är ingen gud (I wish though), jag kan bara finnas där som stöd, med ett lyssnande öra och en tröstande famn!
Kommentarer
Frida

tro mig.

Du betyder <3

2009-05-15 - 22:54:40 - URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0