Glädje

Solen gör mig glad i både hjärta och själ! Jag är verkligen en människa som behöver solens strålar för att må som allra bäst!

Idag gick vi upp tidigt! Elsa var väldigt billig i natt!! Så tidigt i morse gav jag upp och gick upp.. Efter lite pyssel och frukostbestyr styrde jag, Gustav och mormor kosan mot Rättvik och den årliga vårmarknaden! Skulle väl egentligen inte ha något speciellt men jag brukar ändå åka upp dit varje gång!

Väl hemma några timmar så hade svärföräldrarna dykt upp och J. och hans pappa hade börjat lägga golvet i vårat nya rum! Bygget går sakta men säkert framåt! Hade ju förhoppningar om att det nästintill skulle vara färdigt då jag kom hem från Malmö men under vistelsen där så blev de vattenläckage i nåt rör de bytt i samband med elementbyte så allt blev tyvärr försenat! Men nu är det inte mycket kvar!... Ny ytterdörr har vi också satt i! Så nu börjar det verkligen likna nåt! Var in till stan igår och köpte ljusa fina tapeter! Ni kan inte ana hur mycket jag längtar till att allt är klart! Känns som om jag bor på en byggarbetsplats som dessutom råkat ut för ett bombnedslag. Det är grejer och möbler överrallt, trångt och skitigt! Men den som väntar på nåt gott....=)

I morgon ska jag iväg med fobollen på upptakt. Vi ska iväg till nån höghöjdsbana och klättra bland trädkronorna och ha lite skoj! Spännande! Ser verkligen fram emot det! Nu ska jag slappa i soffan en stund och vänta på att älsklingen ska komma upp från bastun och laga mig nån god middag! Ciao!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0