J**la feber!

Stackars min lille prins... Av alla dagar på detta år lyckas han få feber just idag! Idag var ju dagen han längtat efter i veckor. Barnens skidspel gick av stapeln på Lugnet och som Gustav har tränat på skidor och pratat om detta lopp där alla barn vinner och får medalj. Det gjorde på riktigt ont i mammans hjärta då hon på morgonen konstaterade 38.5 i feber. Snyft!

Den efterlängtade solen visade sig också idag från sin allra bästa sida..men den har jag bara beskådat genom fönstret...=( Nu är det bara att hålla tummarna att febern ger med sig snart och att det fina vädret håller i sig för på onsdag åker ju vi till SÄLEN!

Igår var det även fest med laget! Mycket trevligt! God mat, snudd på ännu godare öl..;-), Melodifestival, Guitarhero och Singstar! Kvällen Bjöd på många skratt kan ju bara tillägas.. hade kameran med så några fina bilder blev det allt..(samt film) Och du Jessica de publiceras snart..hehe! Tack alla fina lagkamrater för en skoj kväll!

Melodifestivalen ja..den blev ju riktigt spännande! Jag höll på Ugglas.. Hon är ju bara såå skön. Vilken känsla hon sjunger med och scennärvaron är ju grym! Har aldrig tidigare gillat denna kvinna men hon har med Snälla, Snälla tagit mig med storm! Nu vann hon dock inte men skrällde ändå ordentligt! Malena då..hmm vet inte riktigt vad jag tycker om hennes vinst! Modigt av sverige är det ändå att skicka en opera till Moskva och låten är ju ändå rätt mäktig på sitt sätt!
Kommentarer
Frida

Malena är ju drottningen själv!!! :D

OJ vad glad jag var när hon vann ^^

Tårarna föll :P

2009-03-16 - 18:44:30 - URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0