Glädjetårar!

Idag har jag haft finbesök hemma! =) En av mina bästa vänner dök upp och jag blev superglad! Det var ett tag sen vi sågs så det var riktigt trevligt att ta en fika och snacka lite skit! Hon kom med en riktigt glädjande nyhet också! Jag blev till och med så glad att jag fällde några tårar!

Förmiddagen spenderade jag och Elsa på öppna fsk. Dock fick jag lov att åka hem före fikat eftersom Elsa inte ville ta sig en powernap där och var istället så trött att inget var roligt för henne! Hade förhoppningar om att hon skulle somna då jag gick och mötte Teta med lilla femveckor gamla Selma innan öppna fsk. Men icke! Så då fick vi snällt åka hem tidigare istället.. =/ Det var inte så många barn där idag..mer blir det säkert nästa vecka då förskolorna i hela grycksbo har stängt tors-fre. Jag tänkte ta med mig Gustav dit då. Det blir han säkert jätte glad över!

Idag när jag hämtade Gustav på fsk så berättade han att de skulle ha fin fest på tisdag och att han skulle ha på sig skjorta och slips då. Barnen på fsk har tillsammans planerat och fixat inför detta. De har t.ex. bestämt färg på duk, servetter och hur dukning ska se samt att de ska ha en disco kula. Denna discokula ser Gustav mycket fram emot! Idag hade "fetskommiten" som Gustav är med i varit och handlat och Gustav hade förstås haft med sig en egen handlingslista som han alltid ser till att ha då även vi är och handlar. Vad som står på den vet han nog bara själv dock..=) Hade iallafall gärna varit med på den där festen! Hade varit skoj..men inga föräldrar var bjudna tyvärr..

Har avslutat dagen med ett besök till Lager 157 med mamsen! Vi fyndade rejält! Det bästa av allt var att mamma betalade!!=) och du Sofia..nu har jag också en tupp!..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0