trött...

Har varit alldeles för dålig och trött för att orka uppdatera mig här.. Är fortfarnde sjuk, men nu har jag ingen feber iallafall! Men kroppen känns på nåt märkligt sätt överkörd av en ångvält samt så känns det i näsan som om jag dragit in tio kallsupar för det sticks i hela näsgången och ända upp till hjärnan... dessutom var det int vatten i de kallsuparna ut snor... blää!!

Tråkigast av allt är nog att febern tagit om på Gustav den stackarn! Jag har börjat tröttna ur ordentligt på detta nu! Nästa gång jag skriver här så är jag frisk! Så då vet ni..

Måste bara berätta...  Förra Julen fick Gustav en Bamse prenumeration av sin gudmor som tyvärr tog slut för ett tag sen. Nu har vi iallafall bestämt oss för en ny prenumeration vilket vi också berättat för honom.. Erbjudandet löd 5 nummer, en klocka samt en dvd för 99kr. I fredags damt således första numret ned i brevlådan varpå jag lämnade all post i lådan och bad Gustav gå och hämta posten istället så att han skulle bli glad av att han äntligen fått post.. Sonen kommer dock tillbaka, med allt utom tidningen.. Jag frågade såklart om det inte var mer post i lådan? Jodå det var det.. det var en bamse tidning också men det skulle ju vara 5 så jag lät den vara kvar för det var ju bara 1... Ja vad säger man..Tänk vad man tar saker förgivet som vuxen..för mig var det ju självklart att han förstått att det kommer ett nummer åt gången.. Min lilla prins som har ett helt liv framför sig att upptäcka! Han hämtade dock tidningen efter en tydligare förklaring och så var allt frid och fröjd!!
Kommentarer
Anna

hej! Det verkar vara en jäkla förkylning! Hoppas du kryar på dig!

2009-04-04 - 10:00:35 - URL: http://www.annaochronja.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0