Time flies!!

Vart f*n tar dagarna vägen?! Jag hinner ju inte med någonting ju!..

Sälen resan var iallafall toppen, bortsett från att mina barn var snoriga och gnälliga och hade svårt att sova på nätterna! Kan ju bara säga att jag åker nog inte på nån mer resa utan min käre sambo iallafall! Mormor som barnvakt funkade bra men det är ändå lättare om man är två med övergripande ansvar..

Gustav testade iallafall på att åka slalom under två dagar! Det gick faktiskt riktigt bra med tanke på den mindre duktiga skidläraren..;) Han gnällde dock lite över att det gjorde ont i fötterna, men som den pedagog(?) man är så sa jag att det gör det med pjäxor på.. Snäll som han är så accepterade han det jag sa och åkte vidare utan att gnälla alltför mycket.. två dagar senare ser jag två jätteblåmärken på fötterna..hmm..det kanske var en för liten storlek..stackarn..så ont ska det ju ändå inte göra!..:P Höjdpunkten för den lille mannen var nog dock ändå hundspannsfärden med mormor! Han riktigt sken av lycka när de kom tilllbaka!

Själv åkte jag nerför backarna i dagarna tre och helt underbart var det! Torsdagen bjöd på strålande väder, de övriga dagarna var vädret ok. Träningsvärk fick jag inte heller så mycket..det måste ju bara betyda att jag är otroligt vältränad ..eller?!..:P Festen på fredagen var riktigt skoj också! Bara att klä upp mej lite tycker ju jag är skoj så ölen och besöket på HC var ju bara plus! Dock blev det inte lika roligt när jag kom hem då jag fick ta rätt på en skrikande unge..men,men man kan ju inte få allt!

Idag har jag varit till läkaren också..så något har jag iallafall hunnit med.. Var där och visade upp mina fötter som värker..ja inte hela fötterna utan de där kärringknölarna vid sidan om stortårna.. Hon skulle skicka en remiss in till ortopeden så får vi se vad de säger..men det lär väl dröja! Tog även blodprov av anledning av mina kliande ögon. Vet inte riktigt vad de proven ska kunna visa..jag hade hoppats på att få bli skickad till stan för allergitest men tydligen så blev det inte så..så nu är det väl bara att vänta och se. Lite skoj var det dock då kvinnan som tog provet är mitt ex:s fru och hon brukar inte alltid vara så trevlig.. dock var hon ju tvungen till att vara det nu då hon skulle agera "proffesionellt" Så jag hade ju världens läge att vara lite retsam..men ack genomsnälla Anna kunde inte vara det..Jag ångrar allt det lite nu..:)

Nu är det dags för lite kvällste innan John Blund drar fram över mina ögon..
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0