Syskon?

Äntligen en liten stunds vila.. Elsa sover middag och jag borde kanske göra detsamma! Har varit vaken två nätter i rad nu =( Båda barnen är superduper förkylda  med en ordentlig nästäppa,  vilket i sin tur leder till deras dåliga sömn.. Dessutom kom Gustav på att han i förrgår ville testa sova utan blöja och då är det ju bara att haka på..  Detta har således resulterat i att jag också är uppe och byter sängkläder nattetid!  Nu  har det dock ändå gått riktigt bra tycker jag då han bara har kissat på sig en gång per natt så det är bara att köra på!!!

Igår var jag också på den lärorika fotokursen! Jag börjar greppa mer och mer vad bra bilder handlar om och ska i veckan testa på att ta kort på ett rörligt motiv. Att få motivet skarpt och resten suddigt så att man ser att det rör på sig är inte så lätt! Bir det bra kan jag lägga upp det här sen. Mycket kort tar jag nu, dock är jag väldigt dålig på att flytta korten från kameran till datorn.. borde kanske ta mig tid och göra det ikväll.

How ever..så frågade iallafall våran fotokursledare om Elsa (som jag då för tilfället visade kort på) skulle få ett syskon. Snacka om ett slag i magen! Jag ser med andra ord gravid ut igen..hm.inte riktigt vad jag hade tänkt mig.. Jag svarde i allafall leendes nej..men som om inte det vore nog så lägger han till med ett säkert?? Suck..då var han inte långt från en rak höger! Nog för att jag vet att jag är lite rundare än jag borde (skyller det på sötat kaffe och gått fika bröd) men riktigt så stor upplever inte jag mig själv..men jag kanske har fel. Magen kan dock i ett alltför avslappnat tillstånd få form av en gravidmage men att ändå få frågan är inte SÅ roligt. Jag minns att jag även efter Gustav också fick den fråga av min dåvarnde frisör och det var lika tråkig då som nu. Nej nu är det bara att Suck it in, börja promenera, sluta fika och se glad ut! Inga mer syskon här på ett par år iallaffall!!
Kommentarer
Frida

Du vet att,, kommer du till mig nästa gång så är det en banan eller äpple du få ;)

2009-03-11 - 21:32:38 - URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0