Packad och Glad..=)

Just precis..då var bilen packad jag är glad! Äntligen står den härlig Sälen resan för dörren! Mycket packning blev det men så ska vi också vara borta till söndag och med två barn så blir det en del grejor.. Älsklingen har också ikväll lagat en härligt god fläskfilegryta som ska med! Mums!

Gustavs feber har lagt sig, dock tog Elsa över den men hon har iallafall inte lika hög feber så det får gå ändå! Hoppas bara hon inte blir kinkig där uppe.. Stackars mamma i sånna fall..det är ju hon som ska passa godingarna då jag far nerför backarna! LÄNGTAR!!

Nu ska jag ta mig en ordentlig skönhetssömn så att jag kan visa mig från min allra bästa sida också.. Bjuder på lite bilder på mina lagkamrater tills nästa gång vi hörs! (Jessica...nu kommer dom..filmen gick dock ej att ladda upp..synd va..;-))


Det är gott med nyttiga snacks..


Guitar hero..vår tränare proppsade på att man minsann skulle stå upp då man spelade...tydligen skulle man också stå helt spikrak för att få till det..=P Jag tror ändå det vara Sara som vann denna match!


Sen var det dags för Singstar..Riktig skönsång vill jag lova!?..


Full koll på låtval hade iallafall dessa två pinglor!


Sugna på att sjunga och spela sitter dessa snyggingar på tur!

Denna kväll var som sagt mycket trevlig! Fler sånna skulle jag inte tacka nej till. Jag filmade dem också då sjöng men på nåt sätt  lyckades jag spara den filmsnutten i nåt konstigt format som gjorde det svårt att ladda upp så tyvärr går ni miste om den..

Ha ett trevligt veckoslut! / Anna
Kommentarer
Frida

HAHHAAH! vilka bilder ;)

den bjuder vi på !

HAHA

2009-03-18 - 22:03:03 - URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/
Anonym

HAHA ja just, de var fina bilder =) verkligen synd på filmen, INTE :) haha



Undra vad ja tänkte på när ja valde strumpor förresten =P jösses !

2009-03-22 - 20:58:11 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0