J**vla feber nr.2

Den här gången är det min tur..:( Jag har febervärk i precis varenda del av kroppen!! t.o.m naglarna värker.. Det känns lite orättvist...vad har jag gjort för ont för att förtjäna detta? Jag var ju t.o.m. snäll igår fast jag hade världens läge att inte vara det..hmm! Vaknade inatt av en ordentlig frossa som ganska snabbt följdes åt av en ordentlig svettningsattack! Suck! Jag som hade tänkt att spendera denna fina fm. med Maria och Melwin.

Ligger just nu nerbäddad i soffan och håller hårt mina tummar för att Elsa ska sova en lång stund nu. Har också ring hem J. så han ska hämta upp Prinsen på förskolan för jag känner att jag inte riktigt orkar det.. Träning ikväll är ju bara att drömma om..är väl helt ärlig inte direkt jätteledsen över det då onsdagsträningarna är förbannat dryga, men det hade varit skönt att komma hemifrån lite! Hoppas nu bara inte detta blir långdraget, hade ju tänk gå med Maria på öppna fsk. imorgon..

J**vla feber säger jag bara!!

Kommentarer
Frida

attans :/ jag hoppas jag slipper feber i alla fall.

har varken tid, råd eller lust att bli sjuk :(

satans halsont har jag haft i två dagar nu, och nu börar förkylningen sätta till också.. men hoppas den kan vänta iaf till fredagskvällen... Hoppas du kryar på dig Snabbt :)

2009-03-25 - 23:15:12 - URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/
Anna

Bm sa att näsfridan skapar ett undertryck i örat som inte var nå bra men jag tar det med en nypa salt och använder den ändå, det måste ju ut.

2009-03-27 - 17:26:40 - URL: http://www.annaochronja.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0