Glad midsommar!!

Tänkte passa på att önska er alla en skön och trevlig midsommar! (Och mina tummar hålles hårt för att det inte kommer att regna..)

Vi tänkte fira midsommar i Stjärnsund (om det blir som vi tänkt oss vill säga). Jonas föräldrar har ju sommarstugan där och vi har sedan Gustav föddes varit vartannat år där och vartannat år i Grycksbo och detta år är det Stjärnsunds tur! Hoppas hoppas bara att det inte regnar så jag ha bjurs dräkten på mig! Vi åker nog dit redan på morgonen och stannar tills efter resningen. Sen far vi hemåt igen men lämnar dock Gustav kvar där som ska vara där till söndag eftersom det blir fest på lördag..=) Vad som sker väl hemma har vi inte riktigt bestämt än. Är det skapligt väder blir det nog lite brännbollsspel och grillning på kvällen tillsammans med Marias skåne vänner, samt Jonas två vänner som också kommer!

Midsommadagen sen..ja det är ett annat kapitel som jag nog får återkomma med..Har rätt mycket att stå så att säga! Men bra kommer det att bli!

Lägger upp lite gamla bilder från tidigare midsommrar.. 


me and my love the year of 2004


Grycksbo 2006



Sjärnsund 2007, vi åkte lövad vagn till resningsplatsen



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0