ännu ett födelsedagsbarn!



Idag för ett år sedan befann sig Sofia på BB och där födde hon sötaste Lova som följdaktligen idag blir 1 år!! GRATTIS!! Var hemma hos dem en stund på fm.och fikade lite! Snälla Sofia hade hjälpt mig passa barnen innan då jag hade en tid mvc. TACK! för hjälpen!

Efter vila och mellis ville mormor att vi skulle åka upp till Sågmyra en vända så dit bar det av! Inhandlade där en söt villervalla klänning på Calimero för halva presentkortet Elsa fick i födelsedagspresent av morfar!

Har även idag hunnit med att kika en halvlek på fotbollsmatchen mitt lag spelade på bjurliden..igen aning om hur den slutade då jag fick lov att åka hem för Jonas hade grillat!! Mums! Igår kom han också hem (efter elitloppet) med en stor röd fin ros!! Vet inte om det var av dåligt samvete men det spelar ingen roll för han är iallafall bäst!!

Imorgon blir det träning..punkt slut! =)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0