Power!

Har precis varit och kollat på Caroline af Ugglas i smedjan i Stjärnsund! Hon är verkligen gryyym! Jag är Lyrisk! Hon bjuder verkligen på sig själv på ett sätt igen annan skulle göra! Ja, jag vet att det är många som inte gillar henne (jag var själv en av dem innan melodifestivalen) men nu kan jag inte annat än älska henne! Hon skriver verkligen texter med tanke och känsla och sånt gillar jag..(till skillnad från med andra hälft som tycker en låt är bra om melodin är medryckande..vad de sjunger om har han ingen aning om..=))

Mitt i mellan två sånger börjar hon dessutom lyfta och greja under kjolen..helt ogenerat.. hon förklarade då att hon precis klippt av ett par strumbyxor för det var alldelens för varmt och nu korvar de upp sig hela tiden så det känns och ser ut som om hon hade fyra skinkor.. Detta dragande i de nu avklippta strumpbyxor, som hon visade slutade vid mitten på låren som ett par boxertrosor, fortsatte hon med under hela kvällen..vem annan skulle ha gjort det om inte hon?!..

Kan inte säga vilken av låtarna jag tyckte bäst om då de alla var bra men den duett hon gjorde med Fredrik Swan var riktigt bra! Den gör hon vanligtvis med Tommy Nilsson men detta blev riktigt lyckat! Kan väl erkänna att jag inte är något större fan av denne Swan men bra röst måste jag nog erkänna att han har!

Som grädde på moset fick jag också av mamma (som var den jag var där med) en signerad skiva i namnsdagspresent då jag dagen till ära också har namnsdag!=) Fredik avslutade det hela med ett visdomsord i sann entreprenörs anda:

Låt lusten att prova vara starkare
än rädslan för att misslyckas!

Bra sagt tycker jag!




Du var mitt Hjärta
Detta var låten hon gjorde med Swan.. här gör hon den dock med Tommy Nilsson
Kommentarer
teta

ooh vilken bra låt.. har lyssnat på den 4 gånger:-)

jag tycker hon är såååå bra:-)

2009-07-05 - 22:50:38 -
Anna

jag med!!!!

2009-07-05 - 23:19:08 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0