Skridskoåkning och tvättmaskinstrubbel!

Proppmätt!!! Det är just vad jag är just nu! Sitter i soffan med datorn i knät och känner mig väl till mods! Det är mer än vad jag kan säga att jag kände mig på fm. då jag trodde att vi lite senare under dagen skulle behöva bli ett par tusenlappar fattigare! Tvättmaskinen kastade nämligen in handuken och tänkte att den nog hade tvättat sin sista tvätt, men eftersom jag har en skapligt händig sambo (mer sällan än ofta bör tilläggas..=)) så var det dock ännu inte dags för den att ge upp! Jag suckade iallafall ut glad över att vi inte behövde köpa en nu tvättmaskin idag iallafall! Firade med en korv med bröd till mellis på ICA Maxi haha!

Idag har Gustav för första gången i sitt snart fyraåriga liv stått på ett par skridskor! Han tyckte det var jätteskoj ända tills han for med näsan först ner i isen.. då var det visst inte lika roligt längre! Oj Vad han grät!! Fick på alla tänkbara sätt försöka få honom på bra humör igen innan vi åkte hem så att han inte avslutade åkandet med en negatv bild! Jag tror jag lyckades för han ville ner och åka imorgon igen! Igår åkte prinsen skidor hemma hos Sara och älskade även det!! Jag tror minsann vi fått en liten vintersportsälskare! Vi får se om han gillar slalomåkning också i sälen då vi ska dit i mars!! Längtar!!


En framtida brynässpelare kanske!!...


...och här den nya Gunde..haha!


Sparkåkning med kompisen Jossan var också en höjdare!!
Kommentarer
Bodil Wilén

Gulligt litet charmtroll du har! Det blir nog en kombinerad Gunde och Leksandslirare tror jag! Å Elsa blir nya Kalla!.. det är min släkt det :).. ser bra ut tycker jag.

2009-01-23 - 23:11:43 - URL: http://fantastiskaleksand.driftig.nu
Anna

Ja det verkar väl inte så tokigt! Fast det där med leksandspelare får du nog ta dig ett snack med Jonas om!..haha!

2009-01-23 - 23:22:03 -
Sara

Nu har jag kollat in din blogg.... Duktig du är, själv läser jag JämO:s handledning om diskriminering mm, låter väl sjukt spännande va? Hör av dig om jag ska maila över den:-)

2009-01-24 - 10:41:09 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0