Skitunge!!!

Låg på förmiddagen i köksoffan och läste lite varpå en myssugen Gustav kryper i upp på mig! Ligger där på magen ett tag och myser lite ,klappar och klämmer mig på magen lite och plötsligt hör jag hur han med tyst röst säger jag degar lite.. Jag vaknar till och frågar lite skrattande vad han sa, hoppades förstås att jag precis hört fel, men icke, jag hade hört rätt! Han tyckte resolut att min mage kändes som en deg...Hmm av barn och fyllisar får man höra sanningen sägs det så nu är det slut på godisätandet för min del! Jag har uppenbart en mage som kan liknas med en deg! Inte jätte kul!! Har väl iochförsig haft det på känn ett tag, men har liksom inte riktigt brytt mig..=P, men nu j-vlar ska det bli ändrig på det! IKVÄLL BLIR DET TRÄNING!


En överjäst deg..eller min mage?? Hmm svår fråga...
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0