Julen

Julen blev riktigt bra! På förmiddagen åkte vi hem till min farmor och farfar och firade, precis som vi gjort ändå sedan jag var liten. G fick många fina paket som han var riktigt nöjd med, bl.a. en robothund och en snöskovel. Efter det hämtade vi upp mormor och åkte hem och åt jullunch tilllsammans med svärföräldarna och J.s mormor. Tyvärr skulle min mamma iväg och jobba men hon hann vara med en liten stund iallafall! Efter Kalle Anka dök den efterlängtade tomten upp! G var lite reserverad först och var inte supersugen på att krama honom men när paketen sedan plockades upp var Tomten väldigt omtyckt! Många fina paket fick vi alla som vi var mycket nöjda med! Efter allt paketutdelade blev det dags för den goda julmaten. Och åter en gång åt jag tills jag höll på att spricka! När gästerna sedan åkt hem och barnen var nattade sjönk jag och min fina J. ner i soffan med en suck och nöjt belåtna över denna lyckade dag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0