Jag fick biljetter!!


Jippi!! Jag fick biljetter till Bruce Springsteen den 5 juni! Två sittplatser som jag och Katrin tänker ta god hand om!! Jag fick också tag på två ståplatser till den 4 juni innan de jag fick tag på till den 5juni, men dem tänker jag sälja till någon som gärna vill ha dem! Jag slet hela förmiddagen med att få tag på biljetter så mina barn hade det nog inte så trevligt idag då jag inte hade riktigt med tid för dem, mer än det nödvändigaste.. Men nu har jag biljetterna iallafall! Det enda tokiga är att konserten är kvällen innan Elsas 1årsdag, så vi får nog tyvärr fira den på söndagen istället!

Igår var iallafall jag och Gustav, Sara och och Oliwer ute och lekte i snön och gjorde en snögubbe. Vi hade det jätteskoj och vi åkte pulka i den gigantiska snövallen som plogen fixat till nere på våran väg! Det är så otroligt mycket snö här nu! Skoj!

I lördags fick sig också "degen" en rejäl omgång och så även ikväll då vi äntligen också börjat träna måndagkvällar!! Nu gäller det bara att hålla i! Det svåra för mig är att avstå från sötsaker..jag gör mitt bästa, men det är skitsvårt!!

Snövallen vi åkte pulka i!


En stolt Gustav och snögubben!


Elsa hade kul hon med i sin hoppgunga!!
(och för er som har huvudet på skaft och lägger märke till den sneda tavlan i bakgrunden så hade min käre son precis sparkat fotboll inne och lyckats träffa just den...skruttunge!!)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0