Vinterfint!!

Idag är en sån där riktigt härlig vinterdag! Solen skiner och det är runt 10 minus ute!! Har på förmiddagen varit ute med mina barn som åkt pulka och bob! Fick dock lov att gå in för att äta mat, men kanske vi hinner ut en vända till på eftermiddagen!  Man vill inget annat än vara ute sånna här dagar! Nu är båda två vackert rödrosiga om kinderna och båda åt mat med god aptit! Bara av att titta ut ger mig ett stort leende på läpparna! Det är så himla vackert!  Hade med mignya kameran ut så jag kanske lägger upp lite bilder senare!

Dock finns det vissa tråkigheter denna dag för nu har den där förbannade tvättmaskinen lagt av igen.. Har sån lust att ta nåt riktigt hårt och slå den sönder och samman med, men då lär den ju aldrig fungera igen.. Det är bara så drygt då den lägger av titt som tätt.. Vill ju inte gå med skitiga kläder heller! Å inte här min tvättmaskinsreparatör hemma heller så den där blöta tvätten som ligger i får nog ligga där ett tag och kommer säkerligen börja lukta illa och behöver således tvättas om..Suck!

Nej nu blir det kaffe och bulle istället!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0