stugmys!

Sitter just nu framför datorn i stugan! Vi passade på att åka hit då farmor och farfar inte skulle vara här över helgen! Gustav älskar verkligen att vara här, men det är sällan jag och J också sover här då det inte finns plats för hos vintertid. Lillstugan på gården är alldelens för kall att sova i på vintern. Men nu äntligen så gick det! Här är verkligen en idyll!! En sjötomt i stjärnsund, timmrad storstuga på tre och kök, gäststuga på gården och en härlig tomt med skog och hästhage inpå knuten!

Vi blir kvar här till lördag så nu hoppas jag på riktigt fint väder så vi kan vara ute mycket! Gustav har bestämt att han och J ska ha skidtävling imorgon, med korvgrillning till lunch! Bjöd hit Sara med familj, som blev överförtjust men de ringde nu på kvällen och sa att Oliwer fått feber så vi får väl se hur det blir med det besöket..tråkigt=( Tog med min "stekpanna" som jag använder över öppen eld (kallas för nåt speciellt, men har tyvärr glömt vad) Har tänkt att grädda lite pannkaka och krabbelurer över den öppna elden samtidigt med korvgrillningen! Ska bli så gott och mysigt!! Sune tog vi också med så han kan få vara lite lös och leka!

Har tagit med kameran så jag hoppas det kan bli några riktigt fina vinterbilder härifrån också! På tisdag börjar fotokursen by the way.. Ska nu sätta mig framför brasan med ett glas rött! Det är stugmys det!!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0