Ljuva tystnad!

Härligt glada, sprudlande, spralliga, högljudda barn i all ära men när dagen blivit kväll finns det väl inget skönare en stunds tystnad! Sitter nu för mig själv med datorn i knät och bara njuter av att få vara just ensam och ha det alldelens tyst runt omkring mig! Jag brukar annars ha det rätt rörigt runt omkring mig med både radio och tv påslagna samt två högljudda barn, men ibland bara älskar jag tystnaden! Det är som om min kropp själv ber om det ibland och blir inte tillfreds förens den infinner sig! Sen är det back to reality bara köra på i 120 igen!!

J. har för tillfället parkerat sig nere i källaren för att kolla på en i mina ögon helt meningslös hockeymatch. Jag tar förgivet att det är Brynäs som spelar... Han brukar kunna var rätt högljudd då han ser på hockey så för att inte väcka våran sleeping beauty så fick han snällt sätta sig där nere! Våran prins sover hos mormor inatt då hon var ledig imorgon! Han får ju tio gånger mer uppmärksamhet där så han är nog riktigt nöjd! Han ringde för en liten stund sen och skulle säga godnatt!

Den där lille prinsen är ganska telefon tokig för tillfället. Han ska slå alla nummer man själv ska ringa och slänger sig på telefonen om det ringer här hemma! Med en ljuv röst svarar han "Hej det är Gustav". Efter den öppningsfrasen struntar han sedan i vem det är och vem personen i andra änden vill prata med utan sätter igång sin egen talapparat och babblar på om det han förtillfället vill ha sagt! Testa så får ni se!! (eller höra) =P



Sovdags! Dock var hon inte lika trött som jag tyckte hon borde vara...
Kommentarer
Sofia

En ljuvlig liten tös!!!

2009-02-19 - 22:23:25 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0