FESTEN!!

I lördags var jag på fest! Den första sen jag fick Elsa! Och god dammit vad skoj jag hade! Jag kunde inte komma dit tidiagre än till halv tio då jag var tvungen att amma Elsa för natten först! Men det gjorde inget att jag blev lite sen! Bara det att få göra sig fin innan, välja kläder och smink var en ren lycka! Två peoples beer hade jag också nedstoppade i väskan innan det begav sig ut till Sara. Där var det fullt hus av mestadels arbetskamrater till henne! Men det gjorde det samma då alla var så trevliga och vid gott mod! Jag drack mina två öl, snackade skit och dansade ett par timmar. Hade kunnat stanna hela natten om det inte varit för att jag runt ett snåret insåg att det var ett gäng på väg hem som hade skjuts.Hade tänkt att gå hem men jag tog tacksamt emot skjutsen då det var ganska kallt ute och det är en ganska lång väg att gå! Det var iallafall helt underbart att få komma hemifrån ett tag och bara vara samma gamla Anna som innan graviditet och barn! SKOJ SKOJ SKOJ hade jag!! Och inte behövde jag något starkare innanför västen heller då jag var tillräckligt berusad av lycka!
Hoppas det snart kommer fler fester framöver för jag hade nästan glömt bort hur roligt det är!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0