Afrodans

Igår kväll var jag och testade på afrodans!! Har haft funderingar på att testa det under en längre tid men har inte riktigt hittat nåt passande! Men så igår så hade Gymmix ett prova på pass så då passade jag på! Och jösses så skoj det var! Gillade det skarpt! Dock tyckte jag det var lite svårt eftersom jag har en grymt dålig kordinationsförmåga! Men övning ger färdighet och skam den som ger sig! Så kommande måndagakvälarr tänker jag stå i ett härligt gung, svettandes tillsammans med andra afrodansare!! 61 st var vi som testade på och trängdes tillsammans i söderbaumska skolan! Får se om alla fortsätter!?

Dessutom tog jag modet och åkte dit själv! Så det kändes extra bra efteråt! I morgon ska jag dit igen och köra lite pilates! Det har jag hållit på med lite förut så beträffande det så vet jag vad jag ger mig in på! Då är vi också ett helt gäng från Grycksbo som ska dit så det ska bli skoj! Gymmix har två veckors "prova på" gratis veckor..kanske skulle man passa på att testa något mer?!



En härlig träningsform inspirerad av afrikansk dans. Det handlar om glädje, frihet och svett! Passar såväl nybörjare som dansveteraner med enkel koreografi och uttrycksfulla rörelser till spännande trumrytmer.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0