Veckoblogg!?..

Ja för tillfället känns det som att det är vad detta kommer att bli.. Har ingen som helst lust till att skriva..känns mer som ett "måste" och så var kanske inte meningen med detta. Kanske beror allt detta på att mitt liv känns ganska lugnt,tråkigt och händelselöst just nu...har inget jag direkt vill dela med mig av! Vi knatar runt här hemma och ibland borta, gör vardagens måsten men sen inte mycket mer.. Tråkigt?..JA! Jag är ju en otroligt rastlös person av mig..och nu har jag lyckats hamna i nåt slags döläge! Allt  jag gör sker dessutom i halvfart känns det som! Dock tror jag jag lyckats hitta boven i dramat..Pengabrist heter den.. Är så trött på att aldrig ha pengar.. Klart vi har tillräckligt med pengar för att kunna leva och må bra och säkert lite mer..men ändå inte tillräckligt i mina ögon.. Just nu går också alla våra "överskottspengar" till vår UNDERBARA utbyggnad!

Utbyggnaden är i full gång! Härligt! Snart har vi ett till sovrum! Tror det blir skitbra!! Har tagit lite bilder under byggets gång så jag kan lägga ut dem senare...before and after så att säga för att citera "Färjan-Håkan" (som förövrigt är en helt underbar personlighet..:) )

På onsdag åker i allafall jag och Elsa med Maria ner till Malmö! Ska bli skönt att komma hemifrån lite igen! Kanske är det som behövs för att få upp mitt humör igen! Vi stannar där till Söndag då vi tar tåget hem! Hoppas det går bra med Elsa på tåget bara! Håll tummarna!!



GRATTIS KATRIN som har födelsedag idag!   
Kommentarer
Johanna

Men duuu, du kan ju alltid skriva om utbyggnaden och visa en massa bilder även under renoveringen. Inte bara före och efter. Det är alltid intressant! :-)

2009-04-17 - 10:03:21 - URL: http://esteline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0