Malmö i bilder

Tog lite kort under min Malmö vistelse som jag tänkte bjuda er på!


Ett härligt träd full med vita små blommor!


Allt var verkligen i full blom där!


Alla tomter hade i stort sett  ett prunkande magnolia träd!


Min absoluta favorit!!!


I'm in love!


Favorit nr.2


Godingarna!


Snygging nr. 1


Snygging nr.2


Mannen i huset?...


Bensträckar paus..


Snart går jag själv!! Vänta ni bara!


Blåsa bubblor är det roligaste jag vet!


PÅ tåget på väg hem i nya vagnen!


Det här var ju riktigt skoj! Snart hemma!







Kommentarer
Johanna

Ahh vilken sötnos! Ja älskar oxå de där Magnoliaträden, min syster i sthlm har ett sådant som ja e grymt avis på!

2009-05-03 - 22:32:28 - URL: http://esteline.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0