Stay away!!!

Idag är ingen rolig dag! Känner mig som en bitsk piraya! Sur och vresig! Blääää. Har bara lust att krypa upp i fosterställning och dra täcket över huvudet, gråta, skrika och bara försvinna för ett tag! Det värtsa är att jag igår kände raka motsatsen! Var på sprudlande humör! Det känns som om en högre makt spelar mig ett ordentligt spratt! Men jag ska bara be att få meddela denne någon att jag inte uppskattar skämtet! Jag är hellre glad än sur! Jonas gör nog bäst i att stanna på jobbet länge idag! Jag tror inte jag är nån toppen sambo för tillfället! Usch och fy! Våga inte driv med mig idag eller säga något som inte passar mig i tycket!..eller för den delen säg inget alls för det kan bli fel det med..så känns det! GgAAAAaaaa!!!!!!



Nu har jag varnat er....Leave me alone!!!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0