Fler bilder!

Har ju använt kameran en del då jag tränat inför fotokursen som tyvärr slutar redan imorgon..Åtta veckor har verkligen rusat förbi... En del bilder är bättre än andra..en del lite sämre ljusmässigt! Det är det som är det svåra tycker jag att få till då man manövrerar kameran manuellt.. Antigen blir bilderna överexponerade eller så blir de underexponerade.. jag mäter och mäter detta ljus men med lite mer träning så blir jag bättre! Det är jag helt övertygad om. Jag har ju iallafall fattat vad det handlar och hur man gör! Alltid nåt!! Det jag gillar att fota är närbilder samt svartvita foton så det är väl mest det det kommer att bli då jag fotar... Här kommer iallafall lite blandade "träningsbilder".

9 mån. gammal..Elsa har precis lärt sig krypa!

Smile!?








Yeah!!


Oliwer!


In action!

Min underbara gudson Melwin!


I drömmarnas värld..


Boggie bus!


Porträttfotografering under kursen!


Älsklingarna!




Falun by sunset..


..några minuter senare!



Kommentarer
Frida

fina bilder :) då är det dig man ska fråga när man behöver hjälp då :P och äntligen lite uppdatering på bloggen! tycker det har stått still lite väl länge nu ;)

2009-04-06 - 21:50:23 - URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/
Anna

haha jo men visst!.. Faktiskt så har jag ju varit sjuk ju..räknas inte det?..:)

2009-04-06 - 22:01:21 - URL: http://menduuu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0