lördags stressad!

Ja jag blir stressad av lördagar, det är bara ett konstaterande! Helst ska allt göras på just denna dag. Man ska umgås med familj, vila, städa, roa sig, träna och mycket mer... dessutom anpassa detta efter sambons önskemål också som oftast består av att titta på sport större delen av eftermiddagen och då helst i lugn och ro.. suck!  Idag har jag iallafall hunnit med att träna vilket är en bedrift samt fikat med S då min kära J var ute och jagade hare för första gången!

Nu sitter jag dock änligen i lugn och ro framför datorn och bara är för mig själv en stund!!! Ibland längtar jag sjukt mycket efter det liv jag levde för ett par år sedan då största problemet för lördagen var vilka kläder jag skulle ha på mig inför kvällens utgång... Visst vill jag väl inte för allt i världen byta ut det liv jag lever idag med mina älsklingar men drömma sig bort kan man ju alltid göra!


Kommentarer
Maria

Antar att Ruben är skyldig till harjakten... Och jag drömmer med om samma sak dessutom var man smal och "snygg" på den tiden, nåja nu är det som det är ;)

2008-11-22 - 21:40:47 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0