Jag kör på...

Det är lika bra att testa sig fram! Måste nog ringa min vän M och få lite bra tips inom detta så att jag får till en riktigt tjusig blogg..ska det va så ska det va!! Har förresten varit på RK- utbildning i hjärt/lung räddning, Första hjälpen Barn nu ikväll! Rätt bra utbildning faktiskt med tanke på att man nu har två små hemma och olyckan kan ju faktiskt vara framme när man minst anar det.. Tog med mormor dit så hon också får lite kunskap i ämnet!

 Olyckan personifierad
Olyckan personifierad..

Nu får vi dock hoppas att något sådant inte händer, men OM, så är jag iallafall lite mer förberedd på hur jag ska göra!

Stressigt blev det dock innan jag skulle iväg och lite mat i magen innan var ju bara att glömma, så när jag kom hem skrek den stackars tomma säcken efter påfyllning..Borde det inte räcka med en skrikig bebis, nejdå, då ska magen också köra ikapp om min uppmärksamhet... suck!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0