Luciafirande på förskolan

Igår var det luciafirande på Gustavs förskola och de var alla sååå söta! Gustav hade sin tomtedräkt på sig utanpå overallen så han såg ut som en stoppad korv, men en söt sådan!


Visst är dom söta!


Tyvärr så lyckades jag inte lägga in lägga in en filmsnutt därifrån..måste lära mig det först.. Men det var kanske tur att det inte gick för på den filmsnutten hörs en telefon ringa oavbrutet. Jag fattar inte att man som vuxen inte har vett att stänga av telefonen inann och om man mot förmodan glömt det då kan man väl för sjutton gubbar svara lite snabbt eller stänga av då den börjar ringa istället för att låta den ringa klart. Usch va sur jag blir !! Jag var uppretad då och jag känner att jag blir lika arg nu då jag sitter och skriver!

Var även och shoppade lite kläder till barnen igår. Det ska ju till fotografen imorgon! Jag är riktigt nöjd med vad jag hittade, men jag har svårt att hitta tjejkläder. Jag är mer van med att leta killkläder och är nog lite petig med vad jag vill ha så även om utbudet är större för tjejer så tycker jag det är svårt. Här får ni allafall se de nyinköpta kläderna:



Jag tror att de kommer bli jättefina kort på barnen imorgon!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0