Sportlov!!!!!

Det här med att ha sportlov känns ju alldelens förträffligt ljuvligt, skönt, fantastiskt och sportigt..:) Vilka härliga dagar jag har haft tillsammans med mina barn! Och än är inte lovet slut!!

Vad har vi haft för oss då?.. Eftersom hela söndag tillbringades inomhus för min del, pluggandes med min omtenta, så kändes en utedag på sin plats i måndags. Tillsammans med vänner åktes det skridskor på förmiddagen och skidor på eftermiddagen med solen strålandes från himlen!

Tisdagen tillbringades i Kallmora (Orsa) hos min tremänning och hennes familj. Deras gård är full av djur så det blev en riktig "bondgårdsdag" med diverse inslag av traktoråkning, djurskötsel, lek och bus och en god husmanskost-lunch ala stuvade makaroner och korv!

Idag har vi, solvädret till trots, lekt vid sportys lekland hela förmiddagen. Eftermiddagen tillbringades dock i solen med fika hos Sofia och självklart även där bus och snölek!

Nu väntar en god natts sömn inför morgondagens mindre trevliga aktivitet..begravning. Barn får dock mysa, leka och busa hos mormor! Vet att en heldag ute är planerad så de får det garanterat trevligt iallafall! På fredag väntar sedan skidåkning vi Sörskog!! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0