Spännings....

...huvudvärk, ordentligt dessutom! Var till Aqua Nova idag med jobbet och med oss hade vi 16 livfulla 3:or,4:or och 5:or. Det gick över förväntan måste jag säga men jag har gått och spänt mig över detta sen igår så nu när det är över kom huvudvärken som ett brev på posten!

Jag tycker sådana här utflykter är helt fantastiska att genomföra men det medför ju samtidigt ett stort ansvar för oss vuxna som är med! Det ligger ju på vårat ansvar om något skulle hända! Och med tanke på vad som hände i Borlänge förra året , eller när det nu var?, med förskolläraren som blev åtalad och dömd så är det väl inte konstigt att man tycker att dessa utflykter också kan vara lite betungande och läskiga...för tänk om...!!!

Men just idag gick allt bra och det var ett glatt gäng barn vi hade med oss hem! Tänk ändå vilket bra jobb man ändå har där man får möjlighet att göra sådana här utflykter ibland! :)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0