Bra dag

Effektivitet är ordet för dagen!

 

Började dagen men en LITEN löptur.. Tog nästan död på mig själv för så drygt var det...:-/ vet inte hur jag ska kunna klara av tjurruset när det går av stapeln. Måste börja hårdträna nu, punkt slut!

 

 

Efter den lilla turen for vi in till den stora staden för paket inköp, sen vidare på kusinkalas. Efter det blev det ett snabbt besök hos världens bästa Sofia. Vidare hem, laga mat, tvätta två tvättar, diska (nej, diskmaskinen är inte lagad ÄN!), lägga ett barn och sen ut och klippa gräsmattan.. Nu pustar jag ut med barn nummer två framför en Harry Potter film!

 

Jonas drog efter kalaset iväg på "lite" golf och har inte kommit hem än!.. Så han har inte varit till sån stor hjälp... Så ja jag känner mig väldigt effektiv idag! Jag är mer än nöjd! Har så många härliga människor i min närhet som jag träffat också! En toppen dag helt enkelt med solsken på det! Tror minsann solen följde med oss hem från Tjörn!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0