Jenka Time!

Och då snackar vi inte tuggummi.. Har övat in de få stegen här hemma under kvällen för att det ska sitta till morgondagens lektioner.. Återstår att se hur det kommer att gå! Dans har aldrig riktigt varit min grej och det där med taktkänsla är ju ett kapitel för sig! ;)

Kan nog nästan garanterat utlova ett par skrattanfall iallafall! Och det från eleverna som studerar sin lärare vid genomgång av steg! :) men det bjuder jag på för roligt ska vi ju ha i vilket fall som helst! :))

Vänster, vänster, höger, höger, fram, bak, fram, fram, fram..,. Så, nu kan ni stegen också! Och jaa om vi nu ändå har tankarna på Jenka så kan jag ju avslöja att det var ett av de bästa tuggummin jag visste som barn också!

Ser roligt och gott ut va!? :))


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0