dra på trissor..

Jag fick som tidigare nämnt en ny dator i morsdags present av min käre sambo.. Men jag kan lova er att jag kan räkna på mina två händer alla de gånger jag fått använt den.. Menhör och häpna..Ikväll är en av de gångerna varpå jag nu passar på att göra ett regelrätt blogginlägg! :)

Med så mycket tid framför datorn blir det svårt att välja vad jag ska skriva om..;) Jag tror det får bli en sammanfattning av sommaren.. Mycket bilder, lite text! Eftersom jag älskar bilder och anser att en bild kan säga mer än tusen ord!

hmm...sitter precis och kollar igenom alla bilder i min iphone..inser att jag redan lagt in de bilder jag vill ha med genom mms inlägg.. så vad ska jag nu göra? Allt jag vill minnas finns ju redan med tydligen! :)

Men vad jag dock vet att jag vill är att spola tillbaka tiden lite så sommaren fick bli lite längre! Älskar hösten..det är inte det, men jag känner mig lite frusen och vill ha lite värme! Vi har tittat på resor, men efter mycket velande fram och tillbaka så fick det bli ett nytt badrum istället. Hantverkare är beställd och i slutet på oktober/början av november kommer de hit och börjar med renoveringen av vårat badrum! Ska bli härligt när det är klart!!!

Söta smultron!

 

Smultron på strå...det är sommar!!

 

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0