Det passar sig inte nu!

Får bara inte bli sjuk nu! Men känner hur det börjar smyga sig på..:/ halsen ömmar, känns tjock och slemmig, ögonen svider och kroppen är trött! Har stoppat i mig lite extra c-vitamin idag och sitter nu med en varm kopp te med honung i! Hoppas det hjälper!! Har så
mycket jag vill hinna med denna vecka!

Åh men herre jösses.. Lyfte precis upp huvudet från skrivandet och slängde ett öga på tv:n. Lilla Sportspegeln visar ett klipp med träskfotboll.. G. Frågar nöjt om inte det är något vi kan testa.. Ta och googla på det ni och hjälp mig svara på den frågan! Hur skulle ni ha svarat?! Ska vi dra ihop ett lag kanske? Haha!!

Kommentarer
Sara

Jag är med..Lätt! Dom brukar köra det i Sågmyra:-)

2011-11-21 - 20:16:22 - URL: http://prossara.blogg.se/
Anna

Häftigt! Hur många behöver vi vara tror du? :)

2011-11-21 - 20:43:34 -



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0