skön känsla!

Avslutade arbetsdagen med en skön känsla i magen! Hoppas ni höll era tummar hårt för mig idag! ;) Nu slappar jag i soffan och försöker få ihop mina tanakri mitt huvud..

Såg förresten att alla de mms inlägg jag försökt göra under gångna lång helgen hade kommit in så till lite tillbaka för att ta del av dem vettja!

Tänk att det redan är onsdag och snart är det helg igen! föreslog precis för J att vikanske kunde åka på utflykt till källslätten på lördag. G ska på kalas förstås men det går säkert ändå. Söndagen är vigd åt E.s första riktiga barnkalas. Hon är så förväntansfull! Fem små rara tjejer är bjudna hit. Hoppas vädret bjuder sig på solsken så vi kan vara ute.

Nu ska jag taoch ta tag i att fixa lite med min nya dator.Är verkligen glad att jag fick den på morsdagmendet är lite pyssel innan alltär som det ska!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0