bra dag!

Känner mig nöjd med dagens planeringsdag. Tycker vi kom en bra bit på väg och med det utgångsläge vi haft så kan allt bara bli bättre! Älskar verkligen det jobb jag har, säga vad man vill om den arbetsplats jag har men den är då aldrig händeselös. Nya utmaningar, upplevelser och händelser varje dag! Skulle aldrig klara av att sitta på ett kontor eller ha något annat jobb som inte direkt involverar människor. Nu har vi en tjänst ledig också så snart kommer det nog in en ny härlig arbetskollega med nya friska tag och ideer! :)

På måndag börjar jag studera också. Studierna är på halvtid vilket betyder att jag kommer att studera måndagar och tisdagar samt halva fredagar. Jag är så inspirerad! Det ska verkligen bli roligt! Resten av dagarna ska jag jobba. Men nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, mysa med barnen och invänta en förhoppningsvis god middag som älsklingen står och tillagar i köket!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0